levertijd mondeo

• Jan

ik had ook een 130 pk diesel automaat gekocht. De verkoper heeft mij overgehaald met een levertijd van 3 maanden. Het contract was nog niet getekend of het werden er al 6, maar kon ook nog wel langer gaan duren. De lease maatschappij was er ook behoorlijk flauw van en samen hebben we besloten om de auto (kostenloos) te annuleren. Het is natuurlijk waanzin hoe slecht Ford met zijn klanten omgaat. Dit slaat nergens op. Laat ze gewoon open en eerlijk de levertijden vertellen en wat ze gaan doen aan de lange levertijden. Belangrijk is dat de dealers gewoon eerlijk zijn. Heb verschillende dealers gebeld en de levertijden varieerden van 3 tot 9 maanden?????????.

• Pascal

1.8 wordt alleen in NL vervangen door 2.0 ivm roetfilter dat op 1.8 niet gemonteerd zou kunnen worden. Per 1 april is dat verplicht in NL

• Karin

Hallo,

Ik heb zaterdag 1 maart een Mondeo 2.0 titanium met X pack. Bus. pack en wat andere kleinere accecoires besteld en heb te horen gekregen dat ie in april wordt gebouwd dus kan dan misschien eind april begin mei rijden. Zullen zien of dat ook gat lukken. We wachten af.

Gr Karin

• Jan

Ik hoop het voor je. Liep vorige week showrooms af en kwam zo waar een automaat diesel tegen en deze is inmiddels besteld door de leasemaatschappij. Dus als het een beetje mee zit rij ik volgende week. Zij gaven wel duidelijk aan dat zij heel veel problemen met de levertijden van de Mondeo en dan met name de diesels. Karin schreef:

>

> Hallo,

> Ik heb zaterdag 1 maart een Mondeo 2.0 titanium met X pack.

> Bus. pack en wat andere kleinere accecoires besteld en heb te

> horen gekregen dat ie in april wordt gebouwd dus kan dan

> misschien eind april begin mei rijden. Zullen zien of dat ook

> gat lukken. We wachten af.

> Gr Karin

• max

Deze week gebeld ivm levering: 5 april gaan ze hem afleveren bij de garage nadat in november 2007 besteld is.Valt alles nog mee.

• Ron

Mijn bestelling voor de Mondeo 2.0 Titanium 5-deurs (benzine + opties/packs) is begin december 2007 geplaatst bij de dealer. Mij werd gemeld dat de productie datum maart 2008 zou zijn en de aflevering zo rond week 16. (half april) Afgelopen vrijdag kreeg ik via email het bericht dat de productie datum is verplaatst naar..AUGUSTUS!!!!! Volgens de dealer zijn er flinke problemen met de productie van diesel modellen en dat hierdoor het gehele schema vertraging oploopt. Ondanks dat ik een benzine versie en geen diesel in bestelling heb moest ik toch ook maar rekening houden met een “iets langere” levertijd……Nou wil ik best wachten op deze prachtige auto maar dit begint mij nu toch wel erg lang te duren!!

• EJ

Ik heb mijn Mondeo begin september besteld. Ik hoorde vandeweek dat de productiedatum niet eerder dan mei zal zijn. Waarschijnlijk wordt ie pas NA de zomer geleverd!!! Dus dan gewoon een JAAR levertijd!

Wat ik overigens vreemd vind: Een collega heeft precies dezelfde Mondeo een maand later besteld, deze is inmiddels geleverd! Dit slaat toch werkelijk nergens op?

• Marcel v/d S

Hallo Karin,

15 januari heb ik een 2.0 liter Mondeo benzine besteld kleur Sea G met x-pack;launch pack;visibility pack1;

lcd schermen in hoofdsteunen;zonneschermen,18'' velgen; 1 cm laten verlagen;in hoogte verstelbare bijrijders stoel;extra zware accu e.d.

Mij werd verteld dat hij waarschijnlijk in Mei geproduceerd zou gaan worden.

Vorige week werd mij door de dealer verteld dat ze blij zouden zijn als hij in September geleverd zou kunnen worden.

Besteld bij ARDEA(FORD Rotterdam).

Ik hoop dat je hem snel hebt.

Veel succes.

Marcel.

• Nasty

Mij is een ook een levertijd in april toegezegd! Alleen is mijn auto 4 juli 2007 officieel bij Ford besteld, weliswaar met een probleemdiesel in combinatie met een probleem automaat.

Om teleurstelling te voorkomen, vraag even of je de toegezegde levertijd zwart op wit krijgt. Ik weet zeker dat je die niet krijgt, en dat je net als de rest aan het lijntje wordt gehouden!

Karin schreef:

>

> Hallo,

> Ik heb zaterdag 1 maart een Mondeo 2.0 titanium met X pack.

> Bus. pack en wat andere kleinere accecoires besteld en heb te

> horen gekregen dat ie in april wordt gebouwd dus kan dan

> misschien eind april begin mei rijden. Zullen zien of dat ook

> gat lukken. We wachten af.

> Gr Karin

• Jan

wat ligt nu precies het probleem? ik lees berichten over diesel en benzine allebei lange levertijd. kan me niet voorstellen dat ze hier bij Ford blij mee zijn. wat is de levertijd van een Focus? is daar meer capaciteit voor vrijgemaakt waardoor de mondeo vertraging oplevert?Marcel v/d S schreef:

>

> Hallo Karin,

>

> 15 januari heb ik een 2.0 liter Mondeo benzine besteld kleur

> Sea G met x-pack;launch pack;visibility pack1;

> lcd schermen in hoofdsteunen;zonneschermen,18'' velgen; 1 cm

> laten verlagen;in hoogte verstelbare bijrijders stoel;extra

> zware accu e.d.

> Mij werd verteld dat hij waarschijnlijk in Mei geproduceerd

> zou gaan worden.

> Vorige week werd mij door de dealer verteld dat ze blij

> zouden zijn als hij in September geleverd zou kunnen worden.

> Besteld bij ARDEA(FORD Rotterdam).

> Ik hoop dat je hem snel hebt.

> Veel succes.

>

> Marcel.