Mijn Ford Mondeo diesel is in september besteld en wordt in februari 2008 pas verwacht. De lol is er al bijna af!!!
Hoi, ik ben gisteren bij een Ford dealer geweest. Deze vertelde mij dat de lange levertijd te maken heeft dat er andere dieselmotoren in komen. Dit alles zou te maken hebben met de extra maatregelen van onze regering. Alle dieselmotoren worden nu uitgeleverd met een roetfilter. Ik heb tevens begrepen dat bv de 1.8 125pk dieselversie nu een 2.0 115pk wordt.
Dus als ik het goed begrijp, krijgen we dus voor hetzellfde geld minder pk's ???
Jan schreef:
>
> Hoi, ik ben gisteren bij een Ford dealer geweest. Deze
> vertelde mij dat de lange levertijd te maken heeft dat er
> andere dieselmotoren in komen. Dit alles zou te maken hebben
> met de extra maatregelen van onze regering. Alle
> dieselmotoren worden nu uitgeleverd met een roetfilter. Ik
> heb tevens begrepen dat bv de 1.8 125pk dieselversie nu een
> 2.0 115pk wordt.
Dus
Ford Mondeo Titanium 1.8 tdci verleden week besteld maar nav van dit forum heb ik zelf Ford Nederland gebeld en het blijkt inderdaad dat de 1.8 tdci zonder roetfilter niet meer geleverd zal worden maar de klanten krijgen nu een ‘oude’ 2.0 diesel met roetfilter geleverd met maar 115 pk en waarschijnlijk een koppel van 280nm ipv 320/340nm
Op de vraag hoe het kan dat de klant nu de dupe wordt van de deze maatregel kon de medewerker van Ford Nederland geen antwoordt geven.
Aansluitend mijn dealer gebeld maar volgens Ford Rotterdam kan het NOOIT de bedoeling zijn dat de klant een auto geleverd krijgt met 10 pk minder en ruim 40 nm minder.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?