lekkage ford focus

  • Hans

    Bij mij lag het aan de afdichting van het pollenfolter(focus 2003)

    We hebben de bak aan de onderzijde geheel afgekit.

    Hierna was het opgelost.

  • patrick

    Soortgelijk probleem hier. Na enig onderzoek de kunststof bekledingsranden langs portier en voorruit weg gehaald. Waterslang er op en kijken maar. Water liep vervolgens via rechterbovenhoek van de voorruit naar binnen. Het liep daarbij via A stijl bekleding naar beneden via bekleding van de sponning naar de bodem onder de bekleding. Dat was ook de enige plek in de auto waar water kwam staan… Verzekering keert niet uit omdat de ruit niet defect is… Maar waterschade is toch ook schade? Hoe dan ook nu kijken hoe we dit kunnen oplossen

  • Winny

    Bij ons focus station bj 1999 afvoer slang van het originele dakraam gekrompen en dus losgeraakt aan beide zijde.

  • Fred de Bruin

    ja hoor…tis weer zover….focus gekocht van 2004..en na de eerste de beste grote regenbui,5 cm water aan de bijrijderskant..nu al 2 x alles drooggemaakt ,…nu regent het weer pijpestelen ,dus ik kruip er zo weer in voor een inspectie waar het nu vandaan komt…onderste rubber bij de vooruit sluit inderdaad niet aan op de de ruit….misschien kitten als het weer droog is…

    Er zat al een stink lucht in de auto toen ik hem kocht…dacht dat de matten even schoongemaakt moesten worden..

    het lijkt ergens bij de inblaas van de verwarming te komen…

    tips???