lekkage ford ka 2007

  • Mark

    Beste Lezer,

    In mijn ford ka uit 2007 heb ik een mega natte mat aan de bestuurders zijde, wanneer ik de mat er uit haal is het isolatie materiaal drijfnat. Het paravan heb ik verwijderd en gekeken, maar kan niets raars vinden, men spreekt over de afwatering?? waar zitten deze gaten? Wanneer ik de paravan terug plaats en gooi water over de vooruit dan loopt dit direct weg onder de paravan langs het schutbord, wellicht loopt het op deze manier naar binnen.

    Iemand nog suggesties?

  • Gernant Kleijer

    De afwatering van de airco wil wel eens verstopt raken waardoor het condenswater in de auto komt. Deze moet dan van onderaf doorgeprikt worden. Waarschijnlijk word dit bedoelt met afwatering.

    Wij hebben het ook bij de hand gehad dat een Ford Ka lekte op de felsnaad onder de parafan. Hier is erg lastig bij te komen. Ook moet de parafan verwijderd worden.

    Succes.

    Gernant Kleijer

    Autobedrijf Kleijer

  • Mark

    Beste Gernant,

    Bedankt voor je reactie, bedoel je met de afwatering het rubbere slangetje wat voor de schakelpook zit die in het midden console naar beneden gaat?, de vloer in?, maar zitten er nog ergens anders gaten (afwatering).

    Bedankt alvast voor je reactie.