startproblemen mondeo 2003

• hemago28

L.s

Graag krijg ik advies betreffende het volgende probleem!! Ik heb een ford mondeo overgenomen. Bij een 10.000 beurt in de garage is het luchtfilter vervangen. Na korte tijd kwamen er problemen met het starten (sleutel kan je om draaien maar er gebeurd niks je hoort enkel een klik) uiteindelijk is het brandstof filter vervangen ( wat ook erg nodig bleek te zijn) nu na korte tijd komt wederom het zelfde euvel naar voren. Wie weet raad. Bij voorbaat dank voor advies.

• Ed Guzzi

Ik zie het verband niet met het wisselen van de filters en het functioneren van de startmotor.

Volgens mij is gewoon de startmotor stuk.

• hemago28

Allereerst dank voor Uw reactie. Maar de startmotor kan het haast niet wezen die is nog geen jaar geleden vervangen. In de garage waar het brandstof filter vervangen is had men er over (toen ik met het probleem kwam) of het is het brandstoffilter of de pomp. We hebben gekozen voor het brandstof filter wat ook erg vast zat en vuil was. Maar de vraag blijft wat is er nu aan de hand en hoe groot is de kans dat het de pomp is. Met de prijzen van tegenwoordig ga ik liever naar een garage voor reparatie etc etc. Anders kost het mij klauwen met geld.

• Ed Guzzi

Als de startmotor alleen maar een klik geeft moet er toch een probleem met de startmotor zijn?