u stuurt mij een brief, en vraagt hoe ik mijn bezoek aan de werkplaats is bevallen,dan krijg je een mail adres die mijn computer niet kan vinden,dus doe ik het maar op deze manier,ik heb vorig jaar een nieuwe ka gekocht,en van af het begin tot nu toe slaat hij steeds af,ik ben al vier keer bij mijn dealer geweest en dan word het verholpen,maar dan duurt dat twee tot vijf weken en dan doet hij weer het zelfde. tot overmaat van ramp krijg ik een uitnodeging voor een beurt wand dat is normaal, de auto zou twee jaar out zijn? toen ik zij dat hij nog maar een jaar out was zijden ze dat het de 40000 kilometer beurt was,nou er staat nu 11000 kilometer op de teller,dan krijg ik eerst een rekening van 243 euro,en na een telefoon gesprek van een uur,werd die terug gebracht tot 98 euro.daar ben ik het nog niet mee eens,ik heb al 4 maal moeten snipperen omdat mijn nieuwe auto het niet doet zo als een auto moet doen, het is toch te gek voor woorden dat een nieuwe auto zo slecht loopt,en dat ik daar iedere keer voor bij de garage moet komen ik ben toch geen debiel m.v.g h.g.nijhuis