inhouden ford focus

• johnymosselman

hoi heb sinds 2 dagen een ford focus 16 uit 99 en als ik op de snelweg rijd houd hij ineens in dan gaat hij weer dan hup houd hij weer in .heeft iemand een idee wat dat kan zijn . b.v dank .

gr j.mosselman

• erik43

dit kan heel veel zijn ,bougies, kabels, bobine ,benzine filter verstopt enz enz eerst uitlezen kan je al heel veel vertellen !!

• johnymosselman

ok dank je wel eric ga ik laten doen

• johnymosselman

ben vandaag bij garage geweest maar lampje van motorstoring brandt niet dus uitlezen had geen zin zeiden ze.heb verder informatie ingewonnen heeft bij 135.000 nieuwe bobine gehad bij 120.000 nieuwe waterpomp + distrubitieketting en heeft net grote beurt gehad volgens de garage waar ik hem gekocht heb.hij houd hoofdzakelijk in vanaf de 100 km daar onder weinig last.heb er al 2 flesjes ingegooid om de boel te reiningen maar helpt niet .wie heeft er nog een idee wat ik verder kan doen. vr j.mosselman

• erik43

zoals je het nu schrijft begint het op een slechte brandstof pomp te lijken , druk valt soms weg ,aansluitingen even goed controleren op slecht contact .

• johnymosselman

ok thnx eric en wat gaat dat kosten als er een nieuwe in moet ?en hoe kom ik erachter wat voor type pomp erop zit heb ook geen idee waar ik dat ding vind onder de kap die pomp?

• erik43

brandstofpomp zit in kofferruimte onder luikje stekker loshalen en kijken of er geen aansluiting verroest of groen is .

indien pomp aansluiting verroest is vernieuwen, je ford garage kan je alle prijzen geven die je wil ! succes .

• johnymosselman

ok dank jewel eric ik ga er ff naar zoeken .

• johnymosselman

eric heb gekeken achter de 2 klepjes in de kofferbak maar zie geen pompje alleen stekkers allelmaal kunstof gaat om stationcar dus misschien zit die daar op andere plaats? zit aan beide zeide aan zijkant een klep maar zit niks verder alleen draden en stekkers

• Dahrann

Way to go on this essay, heelpd a ton.