Ford Focus audio koppelen met HTC Desire

  • Elixer

    Sinds september 2010 heb ik een nieuwe Ford Focus 1,8 Titanium. De telefoonverbinding deed het fantastisch met mijn Samsung star telefoon. In december kocht ik een HTC Desire Z telefoon, Deze telefoon heb ik met enige moeite weten te verbinden met het audiosysteem. Ongeveer een week heb ik gebruik gemaakt van het bellen tijdens het rijden via mijn audiosysteem. Daarna is het niet meer gelukt om te bellen via dit systeem. Herkent iemand dit? Belangrijker nog weet iemand de oplossing?

  • Alex Mastwijk

    Ik heb hetzelfde probleem. Ford Focus 1.8 en vandaag geprobeerd HTC Desire Z te koppelen met Bluetooth.

    Is gelukt maar de verbinding valt na ca. 25 sec weg en niet meer mogelijk om de HTC met Ford te verbinden.

    Heb jij inmiddels al een oplossing. Of misschien iemand anders.

    Groet,

    Alex

  • Jan K

    Ik kan ieder geruststellen, het kan wel.

    Ik kon de HTC Desire (S) naar de bt carkit laten zoeken, waarna de carkit met een code kwam die op de HTC ingevoerd kon worden.

    Mijn Ford is van september 2008.

  • Bas T

    Heb een Ford Ka 2011 en kan met geen mogelijkheid muziek van mijn telefoon afspelen via bleutooth van Ford Audio.

    Bleutooth verbinding maken is geen probleem en telefoneren ook niet, maar zodra ik muziek wil afspelen lukt dit niet!

    Heeft iemand misschien hier een oplossing voor?

  • Bas T

    Ben vergeten erbij te vermelden dat het telefoontoestel dat ik heb een HTC One S is.