kunststof rand om klokken losmaken

• trentelman

ford mondeo 2001 first edition 4 deurs,ik heb de kap tussen stuurwiel en pedalen losgehaald,maar krijg de kunststof rand die voor de klokken zit niet los 2 schroeven heb ik eruit gehaald maar de rand zit erg vast wie weet hoe dat los te krijgen is,alvast bedankt.

mvg

theo

• bas88pickup

De rand zit vast met 4 schroeven…. Even goed het artikel lezen;)

2 vooraan, en 2 wat verder naar achter, als je de foto's bekijkt, is het duidelijk te zien.

• trentelman

hallo ik zie geen foto s

mv g

theo

• bas88pickup

http://fordwiki.co.uk/index.php/Fitting_Replacement_Dials_-_Mk3

Als je deze link gebruikt, dan moeten er foto's staan, hier staat precies beschreven hoe je het moet doen.

Aan deze foto's, en dit artikel refereer ik dus.

Naast de 4 schroeven zit ie ook nog geklemd, kwestie van voorzichtig trekken/wrikken. als je voorzichtig trekt kun je zien waar ie blijft "plakken', daar zitten de klemmetjes(moet je wel de 4 schroeven verwijdert hebben)

Duidelijker kan niet. Sorry.

Edit; de link werkt gewoon, bij mij vanuit huis, maar ook vanuit het werk, conclusie is dat jij ze ook zou moeten kunnen zien.

• trentelman

ja nu kan ik het zien bedankt voor je hulp

mvg

theo

• bas88pickup

Welcome.

Misschien is het de volgend keer handiger als je niet een nieuw draadje start, maar doorgaat met waar je begon. De link stond ook in het antwoord op je eerste vraag, overheen gelezen?;)

Btw, is het gelukt?

• trentelman

ja de link niet gezien over de kop gezien . ja is gelukt bedankt

mvg

theo

• bas88pickup

Ok dan!(tu)

Gr, Bas.