raar lopen na wisselen accu

• japie1234

Hallo,mijn accu was gisteren leeg.Vandaag een nieuwe accu erin gezet.Als ik nu de motor start,is hij aan het ploffen en stotteren en hij komt niet echt op toeren.Hiervoor hebben we daar geen last van gehad.De oude accu zat bij de polen onder de witte smurrie,was dus echt op.Het gaat om een scorpio 2.9 v6 uit '96.Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Mvg. Willem

• japie1234

Het volgende probleem:Auto start nu helemaal niet meer.Hij draait wel rond,maar slaat niet meer aan.De koelvin blijft draaien als het contact uit is,zet ik het contact aan stopt hij.De accu is dus wel leeg gelopen.Misschien iemand een idee???????????

Mvg. Willem

• Ed Guzzi

Het lijkt er op dat de zekeringkast die aan de linkerkant onder motorkap zit, sluiting maakt.

Soms zie je aan de binnenkant van het deksel vocht of zelfs groene aanslag zitten.

• japie1234

Hoe is dat op te lossen? Stel dat het inderdaad de zekeringkast is,is deze makkelijk los/open te maken en is dit schoon te maken of is een nieuwe de enige optie?

Bedankt voor je antwoord in ieder geval

vr gr Willem

• Ed Guzzi

Alleen een nieuwe is dan een optie.

Van onder af de stekkers losmaken en de vier moertjes losschroeven.

• japie1234

Ed dank je voor je reactie,ga ermee aan de slag.

Mvg Willem

• japie1234

Hallo,vandaag nieuwe zekeringkast gekocht en aangesloten.Niets geholpen,de vinnen en benzinepomp blijven draaien zonder contact,starten ho maar.In ieder geval €243 armer en geen steek verder.Lijkt wel of er een soort sluiting in de auto zit????????Heeft iemand nog suggesties voor mij?

Mvg.Willem