Centrale deurvergrendeling

• Evert

Hallo

Ik heb een focus 1999 met 100.000km

Met het volgende probleem als het koud en vochtig is, werkt de vergrendeling niet

maar als ik een stukje rijdt en de wagen warm wordt, springen de deurvergrendelingen spontaan open.

Zomers zijn er geen problemen.

Wie weet raad.

mvg.

• erik

vermoedelijk de lv deur ,centralevergrendelingsmotor-binnenslot zit vocht in

• Evert

Bedankt Erik voor de tip, als het weer beter wordt gaat ik er aan beginnen .

• Ram

Ik heb hetzelfde probleem ook.

Heren vriendelijk bedankt en groeten, RamEvert schreef:

>

> Bedankt Erik voor de tip, als het weer beter wordt gaat ik er

> aan beginnen .

• bas88pickup

En wen er maar aan, een nieuwe unit kost meen ik me te herinneren iets over de 150 ex. Weinig aan te doen.Je kunt er lastig bij en de genoemde prijs is zonder arbeid. Ik doe de auto wel aan de r-kant op slot;-)

Het is een, helaas, ford kwaal, die al heel wat jaartjes speelt. Ze leren langzaam daar.

Gr, Bas

• RoyNL

Kan het zijn dat ik van hetzelfde probleem last heb?

Met de afstandbediening van mijn sleutel gaat de deurvergrendeling van tijd tot tijd weer open. Hij reageert dus wel, maar blijft niet gesloten. Als ik mijn sleutel gewoon in het slot van mijn linkervoorportier steek, werkt alles wel naar behoren en kan ik de auto probleemloos sluiten. Als ik het linkervoorportier van de centrale vergrendeling loskoppel zijn er ook met de afstandbediening geen problemen.

Is het mogelijk om het vocht uit de centrale vergrendelingsmotor-binnenslot te krijgen? Bijvoorbeeld met iets als WD40? (of roep ik nu hele domme dingen? ;o)

Groet,

RoyNL

erik schreef:

>

> vermoedelijk de lv deur

> ,centralevergrendelingsmotor-binnenslot zit vocht in

• Lien

Beste heren,

Ik heb een jaar geleden een Ford Fiesta gekocht waarvan de deuren niet automatisch vergrendelen wanneer ik sneller dan 30km/u rijd.

Is het mogelijk deze ‘optie’ of functie toch in te schakelen?

Mvg!

• Fred de Bruin

Ik heb een Ford fiesta 2010 en zou graag willen weten of het mogelijk is dat als hij harder als 30km rijd hij automatich op slot gaat.