afstandbediening

• erik

goede avond hoe kan je bij een focus uit 2000 zien of er afstandbediening op de centrale vergrendeling zit ,er zitten namelijk 2 gewone sleutels bij

• bas88pickup

Als de sleutels origineel ford zijn, dus met chip:

Dan heb je dus geen afstandsbediening ;-)

Gr, Bas

• erik

Is het in of aan de auto nergens te zien of er afstandsbediening op hoort te zitten ?

• bas88pickup

Voor zover ik weet, en ik ben geen pro, niet. Als je het echt wil weten zul je je tot Ford moeten wenden, zij kunnen direct zien of de auto hiermee uitgerust was of niet.

Je hebt neem ik aan normale sleutels zonder drukknoppen?

Gr, Bas

• erik

Ja er zitten 2 sleutels bij zonder drukknoppen maar ik dacht dat alle focussen met afstandbediening waren, en sleutels zonder zijn makkelijk bij te maken of te bestellen

• Bas88pickup

Even advocaat van de duivel; waarom zou iemand die een auto heeft waar afstandsbediening opzit deze niet gebruiken, en gewone sleutels bijbestellen????

Zou hij of zij wat tegen gemak hebben?

Gr, Bas

• erik

kostplaatje ?

• bas88pickup

Ja, dat weet ik dus niet, zoals gezegd ben ik geen pro, dus zul je bij mr Ford langs moeten gaan om het eea uit te zoeken. Ingaande op de reactie van mij van vanmorgen; ik bedoel hier dus te zeggen dat je waarschijnlijk dus GEEN afstandsbediening hebt, ford loopt nog wel eens achter met het invoeren van gadgets, als andere merken het al standaard hebben is het bij ford nog een optie. Mijn Mondeo van 99 heeft het ook niet, terwijl een andere 99er het wel heeft, stond op het lijstje opties, en de eerste eigenaar heeft daar voor willen betalen.

Dus toch naar mr Ford.

Gr, Bas

• erik

bedankt voor het mee denken .op naar ford.