Ik vind dit zeer zorg wekkend, Ik bezit een hagel nieuwe ford transit 2008 en kwam er na 2 dagen achter dat de hele bus vol roest spikkels is bedekt. Gelukkig heb ik dit tijdig aangegeven bij de dealer en er gaat een oplossing komen. Maar ik heb even rondgekeken of ik nu gewoon een pech geval heb maar hellaas, alle hagel nieuwe transit's zaten vol met roest pikkels en ik vind dit zeer zorg wekkend. Ik weet zeker dat er mensen zijn die een transit hebben gekocht ook de bus vol roest hebben vooral is dit goed te zien bij de witte bussen. Het gaat voornamelijk om de liggende delen en de motorkap. Met de liggende delen moet u maar eens goed kijken naar de knik aan de zijkant van de bus die over bijna de hele lengte van de bus zit, dit platte stuk is z'n 1 cm breed en bij mij zit hij rondom vol met roest spikkels. Ik heb een versie zonder ramen aan de achterkant dus anders uitgelegd daar waar eigenlijk een raam hoort te zitten en vooral die onderkant ervan zit roest. Ga er gelijk mee naar de dealer want ik denk dat ze er goed ziek van worden, maar als je niks onderneemt gebeurd er niks en over 5 jaar is het een hoop schroot. En dan nog te bedenken dat ze deze uitvoering als Van van het jaar 2007 hebben uitgeroepen!!