hardtop Streetka

  • jacco

    Ik heb een hardtop van een Streetka te koop

    kleur metalic grijs in goede staat

    de nieuprijs was 2750 euro en ik bied hem aan aan de hoogste bieder

    Ford Nederland kan hem niet meer leveren en ik heb hem in het buitenland gekocht

  • Jan Harm Egberts

    Ik bied er €600,- voor mits hij compleet is een in goede staat is.

  • jaccomo

    ik bied je 1200,00 euro als hij netjes is

  • rob

    ik bied er 1500 euro voor, Gr Rob

  • Ed Guzzi

    Het begint hier al aardig op MP te lijken!

    Ik stel voor dat de moderator deze topic verwijderd.

  • ford.startpagina.nl

    De marktplaats van deze Startpagina waar particuliere Ford handel kan

    worden aangeboden is te vinden op: ford.paginamarkt.nl

    hier gaat inderdaad een slotje op

    Jack

    webmaster ford.startpagina.nl

  • HRS

    Beste mensen,

    wat is er nodig om een hardtop achter vast te maken aan de carrosserie van een Ford StreetKA? Op de hardtop achter die ik heb, zitten twee (soort van) pennen met dubbele moeren, MAAR waar worden die aan vastgemaakt dan? Zijn daar beugels voor? Is er een gebruiksaanwijzing, handleiding of zoiets? Mis ik belangrijke onderdelen?

    Hartelijk dank

    Groet,

    Herman

  • johnjansen

    mijn vrouw heeft in Engeland een hardtop aangeschaft en deze is door de transporteur tot 2 maal toe met schade ruit lak punt eraf vandaag afgeleverd

    dus je begrijpt hoe zij zich voelt.

    Maar nu ter zake in het fordboek in het frans staat precies hoe het moet gebeuren ik ben zelf ook al boj de ford dealer geweest aangezien 2 moeren ontbreken.

    Liggen waarschijnlijk op de sloop in Engeland, auto totall loss. Maar hardtop stond in de garage was in primaconditie. Maar bij Ford kunnen ze nog niet eens de moeren bestelle.

    Ik kan door verdere info en boekje alleen vertellen, dat je hem er met 2 Man opzet

    en de draadeinden door de rubbers bij cabrioklep steekt en moeren aandraait

    Succes John

  • y

    gewoon in Belgie bj een forddealer bestellen,1200 euro

    nieuwwwwwwwwww dan ook nog,snap niet wat de moeilijkheid is.

  • Jos

    Ik ben ook in het bezit gekomen van een hardtop voor mijn StreeKa. Een tegenvaller is dat de auto niet hardtopvoorbreid is.

    Bij de Ford dealer heb ik een montagesetje a € 145,= moeten bestellen. Eigen wist men het zelf ook niet helemaal omdat een StreetKa voor hen ook geen dagelijkse kost is.

    Een linkje naar de onderdelenlijst heb ik bijgevoegd.

    http://i7.photobucket.com/albums/y294/maaike98/hardstopstreetka.jpg