focus vliegwiel

• martijn bachman

hallo beste ford rijders,ik heb een probleem ik heb een f.focus tdi 1.8 motor met een goed lopende motor ik had een probleem met de contagewichten die zijn gemonteerd op het vliegwiel {was al een probl van nieuws af aan} daar de garage niet erg colant was heb ik het vliegwiel zelf vervangen zonder probleem dacht ik .

na alles te hebben gemonteerd de auto gestart koppeling werk GOED maar de motor heeft moeite met starten en later bleek ook dat de motor in houd het lijkt als of er niet genoeg of snel genoeg brandstof wordt ingespoten .

VOOR DE REP werkte de motor perfect liep als een duivel en nu start die slecht en houd in stationair loopt die rustig 800rpm

wie o wie weet een oplossing

IK HEB AL GEDACHT DAT ER MISSCHIEN EEN SENSOR VERBINDING IS TUSSEN HET VLIEGWIEL EN EEN SENSOR MAAR IK WEET DIT NIET ZEKER

ALVAST BEDANKT voor jullie eventuele medewerking

• H.den Boef

Laat hem even uitlezen bij de dealer, is het aansluitpunt van de gloeibougies naast de oliepeilstok los geweest?

• john

Hallo……hierbij wilde ik vragen als ik een complete set koop(merk Luk)dus vliegwiel koppeling en druklager moet ik dan de bevestingsbouten persee bij Ford bestellen,want die zitten er niet bij.

Grt John