Levertijd Mondeo

• Yves

Hallo lezers,

Ik heb mijn ford mondeo besteld op 15 maart dit jaar en ik kan hem 5 juli 2008 ophalen bij de dealer, ik moet zeggen dat ik me ongerust heb gemaakt na het lezen van al die berichten over lange levertijden. Gelukkig ontspring ik de dans!

• geerd

ik hed 3 maanden moeten wachten

maar het tanken vind ik wel lastig

wie heeft daar ook problemen mee

of beter wie weet hoe het wel moet

• FordMondeo MK$

Die datum van 5 juli is niet bevestigd en angstig dicht bij de fabrieksvakantie.

Heb zelf na 10 maanden geannuleerd, mij hielden ze ook aan het lijntje met steeds wijzigende levertijden.

Hoop voor e dat het lukt maar ga er vanuit dat ze je zwaar voor de gek houden en maar alles doen om de order te houden.

• AJG

Mijn Mondeo 2.0 tdci automaat is besteld september 2007. Laatste bericht is nu week 29. Ga echt annuleren als dit weer niet gehaald wordt. Diverse malen al het bos in gestuurd.

Ford denkt het zich te kunnen permiteren om zo met klanten om te gaan schijnbaar. Is maar een auto van eur 43.000.!!!!

• Jeroen van Meurs

Beste Lezers,

Na de knoop doorgehakt te hebben in Oktober 2007 wacht ik nog steeds op de levering van mijn Ford Mondeo.

Het blijkt nu dat de auto, als het meezit, geleverd gaat worden in Augustus.

Dat is bijna een jaar levertijd, ik denk dat dat het ook gaat worden, 12 maanden.

Dat is iets meer dan 5 a 6 maanden,wat Ford zelf zegt toch?

Eerst was een levering verwacht in Februari / Maart, dat werd al gauw eind Mei, begin juni.

En het word Augustus.

Tussentijds rijd je in vervangend veroer rond met het idee fijn op vakantie te kunnen met je gezin.

Niet dus.

Goede Sales kan Ford wel draaien maar van aftersales en follow-up naar de klanten en zijn dealers hebben ze tot nu toe nog niet gedaan.

Klanten maken is makkelijk maar behouden is nog meoilijker.

Na vele jaren met veel plezier de modellen van Volkswagen te hebben gereden baal ik nu al dat ik voor de Mondeo heb gekozen.

Een afwachtende “Mondeo” rijder.AJG schreef:

>

>

> Mijn Mondeo 2.0 tdci automaat is besteld september 2007.

> Laatste bericht is nu week 29. Ga echt annuleren als dit weer

> niet gehaald wordt. Diverse malen al het bos in gestuurd.

> Ford denkt het zich te kunnen permiteren om zo met klanten om

> te gaan schijnbaar. Is maar een auto van eur 43.000.!!!!