het oude prikbord draadje (sep 2007) is op slot gezet omdat een aantal posters geen e-mail meer willen ontvangen van deze oude discussie.
hieronder kan de dicussie worden voortgezet
Jack
Ford.startpagina.nl
Tsja, ik heb begin september bij 5d diesel Titanium - schakelbak besteld. In eerste instantie de 1.8, is nu dus 2.0 geworden. Met nog enkele opties (launchpack -> nu dus businesspack, visibilitypack 2, voorwaardig reservewiel, panterblack en automatisch inklapbare spiegels)
Eind maart een brief ontvangen dat de Mondeo half april eindelijk geleverd zou gaan worden. Enkele werkdagen later de brief dat ie niet voor september geleverd gaat worden. Zonder tekst of uitleg….zelfs de dealer had nog het idee dat leverdatum half april zou zijn.
Ik heb het idee dat mijn auto misschien vergeven is aan iemand anders die harder heeft lopen zeuren en die van mij opnieuw gebouwd moet gaan worden. Bij mijn collega was namelijk ook iets misgegaan met de bestelling. Als service kreeg hij binnen 2 weken een Mondeo geleverd, moest hij wel genoegen nemen met een andere kleur).
Kortom: als je van niet klant vriendelijke organisaties houdt die je bestelling continu aanpassen en zeer lange en onduidelijke levertijden hanteert: bestel dan vooral bij Ford!
Ik snap alle problemen niet. De meeste mensen die een ford mondeo bestellen hoeven hem meestal niet eens zelf te betalen maar zeuren des te meer.
Ik heb zelf in december 2007 een nieuwe ford mondeo gekocht en heb daar precies 12 weken op gewacht en al héél wat fijne kilometers in gereden.
FORD BEDANKT !!!!!!
Hi,
Ik heb dezelfde ervaringen en hem de bestelling inmiddels geannuleerd.
Ik had in augustus een automaat besteld, die in eerste instantie uiterlijk in januari geleverd zou worden.
Toen werd het april etc, en daarna nog later.
Ik heb mijn beroepen op gemaakte afspraken en omdat die bak al 2 maanden overtijd was kon ok kosteloos annuleren.
Ik ben blij dat ik dit heb gedaan, na zo lang wachten is de lol volledig weg.
Levertijden Mondeo (diesel 140 pk tit.) zijn dramatisch. Begin oktober 07 besteld, zou maart 08 geleverd worden, daarna eind april, laatste mededeling van Ford was niet aflevering waarschijnlijk juni maar kan ook nog later worden. Het steeds verschuiven van afleverdata en nu zelfs het niet meer afgeven van een afleverdatum is zeer frustrerend. Eerlijk communiceren daarover bij bestelling is volgens de dealer niet mogelijk: “dan verkopen we niks meer”. Alle informatie over afleverdata heb ik zelf op moeten vragen, vanuit de dealer of Ford NL geen enkel initiatief om iets te over afleverdata en vertragingen te communiceren. Heb nu de bestelling (kosteloos cf BOVAG voorschriften) maar geannuleerd. Jammer, want blijft aantrekkelijke auto, maar dit was mijn eerste en laatste bestelling bij Ford. Iedereen die een Mondeo heeft besteld: sterkte!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?