levertijd mondeo

• Peter

Ik heb mijn Mondeo eind augustus besteld via Pon Lease een Panther black Trend 5 deurs 1.8 TDCI. Ik heb steeds de berichten in de gaten gehouden en was bang dat het ook voor mij heel lang zou gaan duren. De eerste berichten waren eind Jan 2008. Werd gisteren ineens gebeld dat hij binnen is en ik kan hem woensdag ophalen dus houd vol wonderen gebeuren!!!!!

• J-Man

Tsja. Ik denk dat ik wel weet waarom….

De 1.8 diesel wordt binnenkort niet meer leverbaar. De nieuwe CO2 regels zorgt ervoor dat deze versie minstens 2000 euri duurder wordt en dus onverkoopbaar. De motoren moeten er dus snel uit nu het nog kan.

De huidige 2.0 tdci wordt aangepast (motor management) zodat ie 115 pk gaat leveren. Dat wordt de vervangern dus.

Heb pas een 2.3 automaat besteld. Ik zie wel, zal wel maart worden.

• Max

Afgelopen week bij de dealer geweest en de 1.8 diesel gaat er uit en de nieuwe prijs voor de 115pk zal rond hetzelfde nivo liggen zegt men!! Levertijd is altijd een probleem als een auto goed verkoopt. Ooit 7 maanden moeten wachten op een nieuwe VW Passat. Dus deze week gewoon de mondeo bestellen en afwachten maar want hij rijdt super.

• Nasty

In 1998 ben ik de VW showroom uit gelopen toen ik hoorde dat ik 9 maanden moest wachten op een Passat. Ik wacht niet zolang op een auto. Nu wordt mijn Ford M. diesel aut. met een boel extra opties, in januari '08 geproduceerd. Deze is de eerste week juli besteld!

In tegenstelling tot Ford had VW tenminste het fatsoen om je te informeren!

• Max

Mondeo eind november besteld (diesel) en zal in jan.2008 gemaakt gaan worden dankzij de medewerking van de garage.Nasty schreef:

>