Autohandel Zankoaa, iemand ervaring?

• N. Belt

Ik heb onlang een volkwagen transporter verkocht aan autohandel V.O.F. A. Zankoaa.

Ik heb een kaartje van dit bedrijf onder mijn ruitenwisser gevonden en heb ze gebeld.

Ik ben zeer corect behandeld heb met hun hun een vraagprijs gegeven en hebben daar over corect onderhandeld.

Ik kon de auto niet meteen missen maar heb een aanbetaling gekregen en na 10 dagen hebben ze de auto opgehaald en het restand betaald.

Heb ook netjes een vrijwarings bewijs gekregen en kon op de website van de RWD zien dat de auto niet meer op mijn naamstond.

Ondanks de soms vreemde vehalen ben ik door dit bedrijf goed en corect behandeld.

N. Belt.

• Gerard

Ik wordt ook continue lastig gevallen door dit soort opkopers. Heb ook een klacht ingediend bij het RDW omdat zij de adresgegevens leveren. Uiteraard reageerrt het RDW niet meer.

RDW is net zo corrupt als de opkopers die je lastig vallen met hun mailingen.

Vandaag weer een brief van Zankoaa. Maar weer een klacht bij RDW indienen!!

Direct weggooien en je aanmelden bij www.postfilter.nl

• Rein

27 01-2011

Na veel vraag naar mijn auto (onder de ruitenwisser) gisteren post per brief (Sandd)

Zie hier boven wel waarschuwingen maar die zijn van mensen die géén zaken hebben gedaan met Zankoaa.

Zij die wél zaken deden hebben positieve ervaringen.

Moet dit inhouden dat Zankoaa wel degelijk een betrouwbaar bedrijf is ?

Nou, ik hoor wel iets !

• Suzanne

Hallo,

Heb op 20 januari jl. auto verkocht aan Zankoaa. Afspraak gemaakt dat als we een andere auto hadden zij hem op komen halen voor de afgesproken prijs. Inmiddels hebben we een andere auto en afspraak gemaakt dat Zankoaa hem voor de afgesproken prijs op kan komen halen. Ze willen nu onder de afgesproken prijs uit en minder betalen, hier gaan wij natuurlijk niet mee akkoord, dan verkoop ik hem nog liever aan iemand anders voor minder dus……..

Succes met de verkoop, als je verkoopt meteen betalen en meelaten nemen zodat ze niet op de zaak terug kunnen komen.

• Jos Kuijer

In principe ben je geneigd om wantrouwend te zijn.

Maar alles is tot op heden uitstekend afgehandeld.

Afspraken goed nagekomen.

Aardige jongen.

Goede prijs voor mijn auto.

Nogmaals, als je je auto wilt verkopen is dit niet zo'n slecht adres.

• Peter

Wij hebben onze Skoda Octavia op 28-2 verkocht aan hen, alles goed afgehandelt en geen enkel probleem, geld cash en vrijwaring in handen.

De prijs was nog meer dan de inruilwaarde van ANWB. Wantrouwen is naar mijn mening onterecht.

• Ed Guzzi

Peter Schreef:

——————————————————-

> Wij hebben onze Skoda Octavia op 28-2 verkocht aan

> hen, alles goed afgehandelt en geen enkel

> probleem, geld cash en vrijwaring in handen.

> De prijs was nog meer dan de inruilwaarde van

> ANWB. Wantrouwen is naar mijn mening onterecht.

Tjonge, tjonge, dit is wel heel erg doorzichtig.

Denk je nu echt dat er iemand op deze aarde dit geleuter gelooft?

• Peter

@Ed Guzzi

Ja helaas, Ed, het komt ook wel eens voor dat je vooringenomen mening niet geheel juist is.

Vooral doorgaan op zo'n forum met dit gewauwel. Suc6

• Rein

Nog steeds geen antwoord op mijn vraag (gesteld in jan 2011)

Ben reeds 3 x door hen benaderd voor verkoop.(per post)

Vind op internet geen verblijfplaats van deze firma.

Nogmaals: zij die géén zaken deden met Zankoaa hebben toch slechte ervaringen

Zij die wél een auto aan hen verkochten zijn te spreken over de afhandeling.

Voor mij toch een twijfelgeval.

• Patrick

Wij hebben al 4 maal een auto verkocht aan Zankoaa,

Je kan gerust je auto aan hun verkopen maar goed onderhandelen en opletten bij het geld natellen is het devies.

Natuurlijk zullen zij proberen een zo laag mogelijk bedrag voor je auto te geven.

Natuurlijk moet jij als verkoper niet met het eerste bod akkoord gaan.

Als je niet kan onderhandelen moet je lekker je auto naar de dealer brengen, daar krijg je een kop koffie van een nette meneer en sowieso 1000 euro te weinig.