Autohandel Zankoaa, iemand ervaring?

• Martijn

Hallo Forum,

Ik kreeg een mailing van autohandel Zankoaa dat ze interesse hebben in mijn auto (ford Focus 2000). Vanwege een leaseauto moet deze helaas verkopen dus wellicht is het wat. Het bedrijf heeft echter geen website en is alleen te bereiken met een 06 nummer, is het te vertrouwen?

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Alvast bedankt voor de reactie!

Groeten,

Martijn.

• R.A. Swanborn

Beste Martijn,

Ik kreeg ook een brief van deze autohandel en wilde ze ook opzoeken op internet.

Niets gevonden.

Volgens mij de auto's betsemd voor de oosteuropese markt.

Groeten,

R.A. SwanbornMartijn schreef:

>

> Hallo Forum,

>

> Ik kreeg een mailing van autohandel Zankoaa dat ze interesse

> hebben in mijn auto (ford Focus 2000). Vanwege een leaseauto

> moet deze helaas verkopen dus wellicht is het wat. Het

> bedrijf heeft echter geen website en is alleen te bereiken

> met een 06 nummer, is het te vertrouwen?

>

> Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

>

> Alvast bedankt voor de reactie!

>

> Groeten,

> Martijn.

• ford.startpagina.nl

zie meldingen op de site van kassa over de bedrijven die via mailing zich opdringen als potentiële koper:

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=120500&cat=25466

Jack

webmaster ford.startpagina.nl

• meenhuis Almelo

Wij hebben eenzelfde brief ontvangen dat ze geinteresseerd waren in onze VW Touran.

Wij hebben er geen ervaring mee.

We begrijpen niet hoe deze mensen aan de adresgegevens komen. Ergens moet er dus een lek zitten.

Nooit reageren op dit soort bedrijven!!!!

Groeten,

Hans

• kees

Heb pas mijn ford transit verkocht aan die mannen, heb gewoon mijn geld gekregen en een vrijwaringbewijs. Bij mij is alles goed verlopen, ze betalen contant, doen niet moeilijk

Dit is mijn oordeel erover.

sucses

• mario

ze wilden ook mijn focus kopen

NIET DOEN!!! niet te vertrouwen die gasten ze betalen niks voor je auto

en snap ook niet hoe ze aan al die adressen komen

als ze die oude scorpio wilde nee die focus nog maals niet doen

• André

Ik heb de afgelopen jaren ook diverse malen mailings ontvangen van Zankoaa en andere autohandelaren. Er zat ook 2x een mailing onder de ruitenwisser.

De afgelopen weken was ik op zoek naar een vervanger voor mijn Vito. ik heb bij diverse bedrijven een offerte gevraagd voor een nieuwe c.q. een jonge tweedehands; de inruilprijs viel bij allemaal tegen.

Toevallig kreeg ik 2 weken geleden weer een mailing van Zankoaa. Direct gebeld, en hjj is de volgende ochtend langsgekomen. We waren het vrij snel eens over de prijs: 1000 euro meer dan het hoogste bod bij de garage.

We hebben een contractje opgesteld en Zankoaa heeft mij handgeld gegeven.

Gisteren mijn nieuwe wagen opgehaald en de oude verkocht aan Zankoaa. Een nette prijs, direct geld en een vrijwaringsbewijs. Niets op aan te merken.

André

• Leferink, G.H.M.

Hebbel jullie ook ongewenste post van die autohandelaar gekregen?

Weet iemand hoe hij aan mijn naam en adres gekomen is?

Goodgoan: Gait H.M. Leferink

• ontvanger van brief

Ik heb onlangs ook zo'n brief gehad en volgens de RDW waren tot 2007 alle gegevens opvraagbaar in de voertuigenhandel.

En nu anno 2010 kunnen ze nog steeds met oude bestanden werken als de auto na 2007 op naam is gezet kunnen ze het niet meer checken, scheint.

Ik heb het wel bij het bedrijf na gevraagd en een man zei in zeer slecht nederlands dat ze betaalde voor die gegevens ??????? vreemd zaakje.

• anneliese

Ik heb ook zo'n brief gekregen en volgens de RDW waren en mijn VW GOLF kopen willen per direkt. Ben niet gek - doe Ik niet .Waar halen zij het weg . om het te fragen .Niet doen!!!.Van dag 01-11-2010 ontvangen.