gordelverklikker

• Berry

Kan iemand mijn vertellen hoe ik de gordelverklikker kan uitzetten van mijn ford smax uit jun 2007.

andere vraag ik heb bluetooth en een sony radio maar ik zie het adres boek niet via de module. Telefoon Nokia 6680 met symbian.

Volgens het handboek moet ik een SIS bestand downloaden van de Ford website maar die kan ik niet vinden.

Gr

Berry

• ferri

gordel achterlangs de stoel vastklikken.

• Berry

Er moet een andere oplossing voor zijn, voor mijn mondeo van 2002 kon het ook met op contact zetten en x keer in de gordel vastklikken en daarna doorstarten.

Met een Focus van 2006 werkte de 7 maal

Vast bij de S-Max ook zo iets.

.

• Georges

beste,

heb je ondertussen al de werking van het sis bestand gevonden?

ik heb hetzelfde probleem bij mijn nieuwe mondeo en sony autoradio, ik snap niet goed dat ford er geen duidelijke uitleg/beschrijving overgeeft.

Het sis bestand heb ik al gevonden en geînstalleerd, maar de werking …?

in ieder geval vind ik nog geen contactenlijst op de radio.

• Berry

Ik heb nog steeds geen Sis bestand maar het werkt wel om me adres boek te zien.

Helaas niet al gebelde nrs wat veel makkelijker is.

• berry

De verklikker heb ik voor elkaar..

Nu nog de Nokia N82 en de Sony CD Radio.

Ik kan bellen en ik zie me adresboek van de Telefoon

Daarnaast heb je ook de optie voor Laatst gebelde nummer en nog een optie.

Die doen het beide niet.

Heb van de nokia site een sis bestand gedownload voor Symbian 3.x maar deze blijft hangen en werkt niet.

Iemand wel een oplossing gevonden ?

• Bram

Hallo,

Ik heb ook een S-max en mijn gordelverklikker gaat soms ook af als de gordel er gewoon in zit. Erg irritant als de kindertjes op de achterstoelen net slapen….

Kun je mij vertellen hoe je de verklikker hebt uitgeschakeld?