Wie kan mij adviseren betreffende het volgende:
Sinds de aankoop van mijn Ford Ka uit 2000 in november 2006 ben ik al verscheidene keren terug geweest voor verschillende reparaties.
Zo moest de auto na 1 week na aankoop al gerepareerd worden vanwege een rammel linksvoor bij de wielophanging. In februari ben ik weer bij de garage geweest, toen hebben ze een gebroken schokbreker vervangen. In mei kreeg de auto bobine problemen, welke vervangen moest worden en in juni schenen de leidingen van de stuurbekrachtigingsvloeistof te lekken. Deze zijn ook vervangen. De dag nadat ik de auto heb opgehaald ben ik voor 3 weken op vakantie gegaan en heeft mijn auto dus ook 3 weken stilgestaan. Toen ik terugkwam bleek er geen stuurbekrachtigingsvloeistof in de auto meer te zitten. Ik ben dus weer teruggegaan naar de garage en ze hebben dit bijgevuld. Al gauw kwam ik erachter dat er een lek zit in het vloeistofsysteem. Hieruit concludeer ik dat de vorige reparatie niet goed uitgevoerd is. Tevens wil ik opmerken dat bij alle reparaties onderdelen zijn gebruikt die de garagehouder van de sloop heeft gehaald en dus niet nieuw waren.
Op dit moment staat mijn auto bij de garage en moet gerepareerd worden, mijns inziens omdat de vorige reparatie niet juist is uitgevoerd.
Het probleem op dit moment is dat de garagehouder mij weer voor de kosten van de reparatie wil laten opdraaien, terwijl ik van mening ben dat deze reparatie het gevolg is van het niet juist uitvoeren van de vorige. Daar ik tot op heden voor alle reparaties heb moeten betalen, ook al zegt het garagebedrijf een Bovag-bedrijf te zijn en ik 3-6 maanden garantie zou hebben, vind ik dit dus onterecht.
Heeft iemand hier een mening over????
Alvast bedankt