Ed Guzzi

• Jan Hennipman

Ed,

Het is heel fijn dat je iedereen wilt helpen en dat je zo veel van Ford afweet.

Als ik zo teruglees in dit Forum valt het mij wel op dat je reageert met enkele woorden,(komt nogal bot over)

Als je iets uitlegt leg het dan ook goed uit en zo dat ook autoleken het snappen.

Dit is niet kwaad bedoeld, vat het dan op als een positieve opmerking,

gr Jan

• Ed Guzzi

Okè.

• Ed Guzzi

Jan,

Misschien komt het bot over, maar soms heb ik gewoon geen zin om iets uitgebreid uit te leggen.

Het gebeurt ook dat ik helemaal geen antwoord wil geven.

Vooral niet over tuning, verlaging en andere automismakingen.

Ieder zijn smaak maar dat is niet de mijne.

Ik kijk ook wel eens op andere soortgelijke forums (fora?), en als ik dan van dezelfde vragers dezelfde vragen zie geef ik er ook geen antwoord op.

Nu ik toch aan het mopperen ben, de spelling en taalgebruik van sommige vragers is om te huilen (jij niet Jan) dat ik mijzelf wel eens afvraag wat ze in hemelsnaam op school gedaan hebben tijdens de Nederlandse les.

Ze zullen toch een keer een sollicitatiebrief moeten schrijven.

• Nik Dankers

ik denk dat iedereen het maar al te fijn vindt dat er een Ed Guzzi bestaat anders zaten veel mensen met de handen in het haar

liever een kort duidelijk antwoord dan een lang @!#$ verhaal , ed is wel altijd degene die het bij het juiste eind heeft

ik heb er al veel aan gehad , keep on going Ed

ford groetjes Nik

• leen

kort maar KRACHTIG