hardtop Streetka

  • jan

    Als je een hardtop in belgie voor 1200 euries kunt kopen, dan begrijp ik niet dat er mensen zijn die voor een gebruikte 1500 bieden!!

  • lianne

    Ik heb onlangs ook een streetka gekocht met hardtop (zonder gebruiksaanwijzing) en zou nu het zonnetje zo mooi schijnt ook graag weten hoe je die verwijderd. Ben je misschien bereid om je ervaringen te delen of ook een kopie te struren van de handleiding? Bij voorbaat heel hartelijk dank!!!

    Met groet, Lianne

  • lianne

    Ruud,

    ik begrijp dat jij een handleiding hebt (gehad) voor de montage van een hardtop van de streetka?

    Indien mogelijk zou ik graag een kopie ontvangen. Ik heb een streetka gekocht maar nog niet kunnen genieten van een open dakje.

    Zelfs bij de Ford dealer(s) blijkt info schaars te zijn.

    Bij voorbaat dank.

    Met groet, Lianne

  • Peter

    Hallo Ruud,

    Indien je de installatiemanual voor de hardtop nog zou hebben!

    Zou je mij deze dan willen mailen?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groeten,

    Peter

  • ros

    hallo ik heb sinds kort ook een hardtop voor de streetka….het enige raadsel is…. hoe de achterruitverwarming aangesloten moet worden.

    is daar een speciale stekker voor nodig ? zo ja welke ?? hopelijk weet jij het antwoord

    gr ros

  • a.miltenburg

    ik heb belangstelling voor de hardtop .

    bellen kan 030 2766505

  • arko van dieren

    Hallo Jan, ik zag je reactie op de site. Waar kan ik in belgie een hardtop kopen? ik hoor het graag van u

  • bas

    Goede middag iemand al, z, n hardtop gemonteerd m

    Ik ben er ook mee bezog net bij ford geweest en diemvertelde me de montage beugels die in de auto moeten

    Kosten 180 euro per kant whaaa. Iemand een goedkopere. Oplossing. Ik hoor het graag

    Bedankt vastmm a.terlouw. 0614374170

  • C.P.Cornelisz

    Heb interesse in de hardtop.

    Mail mij de uiterste prijs en de gegevens van de hardtop.

    Mvg. Carl Cornelisz